Modalitatea de returnare
Conform legislatiei romane in vigoare; Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea unui motiv.
Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor".
Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia adica mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
Returnarea produselor eligibile se va face pe cheltuiala cumparatorului si prin aceeasi metoda de transport cu care s-a facuta si expedierea (curierat rapid) . Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de Sc Romantic-Home SRL in termen de 14 de zile calendaristice de la receptionarea coletului retur, dupa verificarea si aprobarea returului (produsul/produsele returnate sunt in starea in care au fost primite si de catre Client). Suma restuita in urma returului include taxa de transport initial achitata. Exceptie fac situatiile in care se returneaza o parte din produsele achizitionate, situatie in care se returneaza doar contravaloarea produselor returnate fara taxa de transport initial.
Garantia Produselor
Returnarea produselor care sunt incadrate in intervalul de garantie este obligatia cumparatorului. Cumparatorul este obligat sa achite transportul de retur pentru aceste produse.
Majoritatea produselor comercializate de Romantic Home fac parte din categoria obiectelor decorative, fragile iar garantia acestora este de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului, numai pentru clientii persoane fizice.
Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Daca produsul este deteriorat va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail garantii@Romantic-Home.ro sau la numerele de telefon puse la dispoztie in cadrul magazinului online. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfacut va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.
Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail garantii@Romantic-Home.ro sau pe numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul website-ului.
Modalitatea de returnare a produselor
Pentru returnarea unui produs sau a mai multor produse este nevoie sa ne informati in acest sens prin intermediul urmatoarelor variante: email-ului, (garantii@Romantic-Home.ro), telefon si SMS (informatii la sectiunea de Contact), sau a Formularului de retragere.
De recomandat este folosirea formularului pe care il puteti accesa la linkul Formular de retur. Aici va fi nevoie sa completati campurile afisate prin care ne notificati intr-un mod legal despre dorinta de returnare a produsului/produselor comandate. Acest formular contine toate informatiile necesare pentru preluarea si prelucrarea returului de produse. Daca intampinati dificultati in urmarea procedurilor de retur va stam la dispozitie la numerele de telefon din sectiunea de Contact.
Renuntarea la contract si returnarea produselor
Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
- Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
- Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie
- Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
Adresa la care trebuie sa ajunga produsul / produsele returnate este: Sos. Bucuresti-Urziceni nr. 31, Pavilion W, Ilfov, Afumati si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Taxa de livrare a produselor returnate va fi suportata de catre client, cu exceptia cazurilor in care produsul/produsele difera de produsele comandate ca model sau stare (difera codul produsului, produs avariat pe transport, produs cu defecte vizibile de productie).
Clientul va alege firma de curierat rapid (Fan Courier, Sameday, DPD) cu care doreste sa trimita produsele, pe care o va contacta si va face solicitare de ridicare a coletului, acceptand astfel conditiile respectivei firme de curierat referitoare la modalitatea de ambalare a produsului / produselor returnate.
Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 14 zile). Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Romantic Home si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Romantic Home si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Romantic Home cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de Formular de retragere disponibil pe site-ul Romantic Home in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
Clientului care a notificat Romantic Home ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Romantic Home sau unei persoane autorizate de Romantic Home sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Romantic Home decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Romantic Home, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica Romantic Home de cerinta de retur, si se va asigura ca va trimite coletul retur nedepasind cele 14 zile de la primirea coletului.
Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- In cazul in care cererea de are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
- In cazul in care se returneaza un produs, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
- In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
- In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
- In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Tablourile comercializate de catre noi vin sigilate de catre producator (cu folie de plastic transparenta). In cazul in care doriti returnarea unui tablou trebuie sa va asigurati ca produsul este trimis retur asa cum a fost primit si de catre dvs (SIGILAT). Folia de plastic care sigileaza tablourile este transparenta, si veti putea constata nuanta produsului. Daca sunteti in aceasta situatie si produsul se trimite desigilat si cu semne de uzura vi se va emite o fisa tehnica prin care vi se retine suma de bani cuvenita pentru readucerea produsului in stare vandabila
In cazul produselor electronice (veioze, lampadare), testarea se va face de catre client cu atentie la specificatiile din instructiuni (colet/site) referitoare la tipul de bec. Pentru testarea produsului nu este nevoie de desigilarea abajurului. Produsul se poate testa si monta si doar in cazul in care sunteti multumit de produs si doriti pastrarea acestuia veti desigila abajurul. Daca sunteti in aceasta situatie si produsul se trimite desigilat si cu semne de uzura vi se va emite o fisa tehnica prin care vi se retine suma de bani cuvenita pentru readucerea produsului in stare vandabila
In cazul retragerii din contract a Clientului, Romantic Home ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Rambursarea sumei se face prin intermediul transferului bancar catre contul IBAN al Clientului.
Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Romantic Home bunurile notifiate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc).
Romantic Home isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Rezolvarea posibilelor neintelegeri
Orice neintelegeri aparute intre staff-ul Romantic-Home.ro si terti, vor fi solutionate pe cale amiabila intre cele doua parti. Pentru rezolvarea eventualelor neintelegeri pentru care nu gasiti informatii in cadrul siteului sau pentru care nu vi se ofera clarificari in discutia cu personalul de vanzari, ne puteti contacta la dresa de email office@Romantic-Home.ro. In cazul in care partile nu ajung la un numitor comun sub nici o forma, se va apela la instantele judecatoresti competente pentru a rezolva conflictul.
Fiecare produs din fiecare categorie al websitului este prezentat si descris astfel incat informatiile pe care vi le oferim sa va ajute cat mai mult in vederea alegerii produsului dorit.
Romantic-Home.ro nu va ofera garantia ca fiecare descriere, fie ea a produsului sau a unui serviciu, sa fie lipsita de erori neintentionate sau de formulari care nu sunt pe intelesul tuturor. (Descrierile, imaginile si specificatiile sunt preluate de la compania producatoare).
Va multumim pentru atentia acordata,
Echipa Romantic-Home.ro